Veilig naar de fysiotherapeut. Dat doe je zo

Onze beroepsgroep mag weer werken in de behandelkamer, met daarbij strikte afspraken, rondom onze gezondheid betreft het risico op corona besmetting.
Zonder gezondheidsklachten of corona in uw omgeving of het verleden, mag u in de praktijk een eerste intake afspreken.

Als u, of iemand in uw gezin, symptomen heeft van corona of is er in de afgelopen 14 dagen corona vastgesteld, dan zullen we de eerste keer beeldbellen. Aan de hand van deze intake wordt door ons beslist hoe verder te handelen.

• De 2e schuifdeur van de Noorderbrink is dicht. U dient aan te bellen en dan zal de deur voor u geopend worden. De bel vind u links bij de bellen/brievenbussen van de bewoners.
    Vergeet hier niet altijd uw handen te desinfecteren met de daarvoor bestemde alcohol.
  • Neem uw eigen (grote) badhanddoek mee
  • Kom alleen en kom niet te vroeg.

Alleen zo kunnen we het aantal patiënten in de wachtruimte beperken. Mocht u toch afhankelijk zijn van een ander, dan vragen wij deze persoon te wachten buiten de Noorderbrink

• Ga voor het bezoek aan de praktijk thuis naar het toilet. De toiletten in de praktijk zijn niet in gebruik, evenals ons koffiezet apparaat.
  • !! Bij symptomen van verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, moeilijk ademen en/of koorts (>38 gr.) blijft u thuis. Ook als één van uw huisgenoten één of meerdere bovenstaande symptomen heeft blijft u thuis.

Als het nodig is, maakt de fysiotherapeut gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. U mag zelf kiezen om een mondkapje te dragen. In de praktijk houdt iedereen zo veel mogelijk 1,5 meter afstand van elkaar.